Phalanx Games Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
 All Forums
 Phalanx Games
 North & South
 Kan ons iemand helpen AUB ???

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
* HTML is ON
* Forum Code is OFF
Smilies
Smile [:)]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
webmaster Posted - 05 Aug 2004 : 15:47:05
HAllo ?

Mensen ik zou heel erg graag met iemand in contact willen komen die N&S; gewoon perfect kent. Dan als het mogelijk is ook nog in Limburg.
Waarom ?? heel erg makkelijk Ik heb samen met een vriend van mij het spel gekocht, maar we komen er maar niet uit we snappen het spel gewoon maar volgens mij voor de helft en in de beschrijving die erbij zit worden sommige situatie of regels niet uitgelegt. nu zou het natuurlijk helemaal geweldig zijn als iemand eens een avond tijd heeft dit spel met ons te spelen. Als dit niet mogelijk is, dat wij dan onze vragen naar hem toe zouden kunnen sturen of wij dot spel goed spelen.

Want ook ik lees over dit spel van alles en zelf dat het bord niet corect zou zijn en dat je stickers moet bestellen bij Phalanx games. Als iemand mischien duidelijkere regels heeft van dit spel waar alles wel in uitgelgt is mag hij me dat natuurlijk ook sturen naar mijn mail adres.

een paar vragen die wij nu al hebben is moet je voor een aanval gooien voor te weten met hoeveel legers je mag gaan vechten?

Als ik met al mijn legers ga vechten mag ik na het gevecht dan wel legers terug plaatsen op mijn stad waar ik uit aanval ?

Mag je met 3 dobbelstenen gooien ?
als ik met meerdere legers aanval dan drie moet ik dan ook met meerdere dobbelstenen gooien of is het maximum 3

dit zijn al een aantal vragen wij zouden willen weten.

groet,

Patrick

Phalanx Games Forum © 2002 Phalanx Games b.v.
Snitz Forums 2000