T O P I C R E V I E W |
Cheezer |
Posted - 20 Aug 2003 : 21:47:38 Hallo "strijders",
Ik heb een vraagje over het promoveren van eenheden. In de regelementen staat (ik citeer): "Na elke veldslag mag de winnaar 1 van zijn deelnemende eenheden promoveren. Bovendien mogen de spelers in de promotiefase van hun beurt naar believen 1 van hun eenheden promoveren". De 1e zin is duidelijk. Het gaat om de 2e zin. Uit deze zin leid ik af dat ALLEBEI de spelers in de promotiefase (in de beurt van Noord of Zuid) een willekeurige eenheid mogen promoveren. Wat is jullie mening; zie ik dit goed??? |
1 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
jhon |
Posted - 05 Sep 2003 : 10:39:43 quote: [i]Originally posted by Cheezer[/i] [br]Hallo "strijders", Bovendien mogen de spelers in de promotiefase van hun beurt naar believen 1 van hun eenheden promoveren".
Er staat toch "in de promotiefase van HUN beurt"?
lijkt me duidelijk, enkel in je eigen beurt mag je promoveren.
Jhon.
Liever verliezen, dan winnen door geluk! (Wat hierboven geschreven staat weerspiegelt mijn eigen, persoonlijke mening.) |
|
|