T O P I C R E V I E W |
Filip |
Posted - 02 Dec 2002 : 12:41:26 Zou het niet een goed idee zijn, om via deze weg mensen samen te krijgen om spelen als NORTH & SOUTH (maar ook Napoleon in Europe, Axis & Allies, zelfs niet-wargames als Eufraat & Tigris, la Citt�, Tikal, enz enzovoort...) te spelen. Ik ben uit de omgeving van het Waasland. Het is toch zonde dat mensen als 'Dreetn' hun speldoos moeten verkopen bij gebrek aan mede-wargamers. Het is inderdaad niet altijd even simpel om spelers samen te krijgen die iets verder willen gaan dan de traditionele eenvoudigere bordspelen, ik kan ervan meespreken. Ik veronderstel dat dit forum wordt bezocht door de iets meer doorwinterde gameliefhebbers, dus is het een ideale gelegenheid om gelijkgezinden te ontmoeten, niet ? All�e, laat eens iets horen... |
10 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
jhon |
Posted - 15 Apr 2003 : 10:47:35 quote: ikzelf heb nog niets vernomen over demonstraties van Phalanx Games spellen.
Hoi,
de demo is nu officieel. Ik heb een nieuwe thread met wat info gepost.
Jhon
Liever verliezen, dan winnen door geluk! (Wat hierboven geschreven staat weerspiegelt mijn eigen, persoonlijke mening.) |
RDW |
Posted - 10 Apr 2003 : 14:36:32 Ik als Ducosim bestuurslid zal zeker aanwezig zijn. Enne sinds een tijdje heet de Ducosim bijeenkomst niet meer conventie maar Ducosim spellenbeurs.
Groeten, Raymond |
Cylon |
Posted - 10 Apr 2003 : 10:42:39 Hoi,
Ik zal een tafel reserveren en ik zie wel of iemand aanschuift voor een spelletje N&S.; Bedankt voor de info en misschien zie ik je op de Duco-conventie? gr. Cylon |
RDW |
Posted - 09 Apr 2003 : 14:46:53 Hallo,
er zijn zeker genoeg tafels aanwezig maar als je helemaal op zeker wilt spelen raadt ik je aan een tafel te reserveren. Je moet dat doen bij de Ducosim spellenbeurs organisator Johan de Jong (voor adres zie de web-site of anders kan ik die wel geven).
Groeten, Raymond |
Cylon |
Posted - 08 Apr 2003 : 16:02:00 Hoi RDW,
Ik heb ook niks gehoord over een demonstratie van Phalanx games, was meer een grapje dan wel suggestie van mij aan Phalanx games gericht. Ik zal er zeker zijn op de Ducosim Spellenbeurs. Zal mijn exemplaar van N & S meenemen.Hoop dat er meer mensen langskomen die N & S willen spelen. Hoop ook dat er genoeg speeltafels beschikbaar zijn om op te spelen. Misschien kunnen gelijkgestemden alvast iets afspreken (op dit bulletinboard misschien) om op een bepaalde tijd aanwezig te zijn op de Ducosimbeurs? We zien wel..
groeten, Cylon |
RDW |
Posted - 08 Apr 2003 : 14:49:50 Hoi,
ikzelf heb nog niets vernomen over demonstraties van Phalanx Games spellen. Maar voor diegene die willen komen; de Ducosim spellenbeurs vindt plaats op zaterdag 24 mei in de Jaarbeurs te Utrecht van 10:00 tot 18:00 uur.
Misschien tot daar?
Groeten, Raymond de Waard (secretaris Ducosim) |
jhon |
Posted - 08 Apr 2003 : 10:55:35 quote: Misschien leuk om eens met z'n allen af te spreken op een van de speeldagen van de Nederlandse Vereniging Ducosim in Utrecht? Meer info op de website van Ducosim: www.ducosim.nl
Voor wie het weten wil, ik heb horen waaien dat er op die ducosim beurs (24 juni of zoiets?) phalanx games zullen worden gedemonstreerd. In ieder geval North&South; en Waterloo en heel misschien Nero als die nog op tijd uitkomt...
Mensen die zitten te twijfelen om een spel te kopen, 't is het moment! :)
Ik denk echter niet dat er echt gespeeld zal kunnen worden (plaatsgebrek en zo)... Maar het zou zo zijn dat een van de standhouders een paar phalanx demonstrators meeneemt...
Als ik meer hoor, dan post ik het!
Jhon.
Liever verliezen, dan winnen door geluk! (Wat hierboven geschreven staat weerspiegelt mijn eigen, persoonlijke mening.) |
Cylon |
Posted - 08 Apr 2003 : 10:33:36 Hoi Allemaal,
Misschien leuk om eens met z'n allen af te spreken op een van de speeldagen van de Nederlandse Vereniging Ducosim in Utrecht? Meer info op de website van Ducosim: www.ducosim.nl Verder ben ik van plan ook naar het Spellenspektakel te gaan in Eindhoven. Volgens mij is daar ook ruimte om gewoon op zo'n dag te spelen (en te kopen natuurlijk) Misschien is het ook mogelijk met de organisatoren wat te organiseren, een Belgisch/Nederlands kampioenschap Nort & South (mede gesponsord door Phalanx Games misschien??) Wel leuke reclame voor zo'n spel denk ik. Ik zit zelf in Haarlem en het is moelijk om mensen te vinden om gezellig mee te gamen. Cylon
|
Filip |
Posted - 02 Dec 2002 : 18:52:52 Aiai Jeremy, 'k vrees dat Maastricht een beetje te ver is. Het Waasland ligt in Belgi�, tussen Gent en Antwerpen, zo een 150 km van Maastricht denk ik. Maar er zullen vast wel mensen in jouw streek zijn die dit forum ook wel es bezoeken. Dus bij deze: een oproep voor iedere 'gamer' in de streek van Maastricht
|
Jeremy |
Posted - 02 Dec 2002 : 16:39:57 Lijkt me een goed idee, ik heb wel interesse maar waar ligt Waasland? Ik zelf woon in de buurt van Maastricht. |