T O P I C R E V I E W |
Jeremy |
Posted - 10 Jun 2003 : 12:12:01 Ik bied North & South te koop aan voor 15 Euro. Het is in uitstekende staat, het is maar 5x gespeeld. En de stickers zitten er bij! Ik verkoop het omdat mijn spel groep geen interresse heeft. Dus als je er over na was het denken om N&S; te kopen kun je me mailen: [email protected]
|
2 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
bart |
Posted - 18 Jun 2003 : 14:53:45 Hoi Jeremy,
ik heb een gloednieuwe game gewonnen (zit in plastic): Lord of the Rings - the two towers, zou je die evt willen ruilen tegen het bordspel? m'n mailadres is: [email protected]
[/i] [br]Ik bied North & South te koop aan voor 25 Euro. Het is in uitstekende staat, het is maar 5x gespeeld. En de stickers zitten er bij! Ik verkoop het omdat mijn spel groep geen interresse heeft. Dus als je er over na was het denken om N&S; te kopen kun je me mailen: [email protected] Over de prijs valt ook te onderhandelen. [/quote] |
Filip |
Posted - 17 Jun 2003 : 23:19:00 Jeremy, jammer dat je dit steengoede spel moet verkopen vanwege te weinig tegenspelers. 'k Weet niet van waar je afkomstig bent, maar in de Spellenwinkel 'Fanatasystore' in Sint-Niklaas zijn er een aantal dol op dit spel.
Filip |